1511706515510437
academy@getitwrite.co.il | 058.401.0003

כתיבת תזה בתשלום

כתיבת תזה בתשלום: הזמנת ליווי מקצועי לכתיבת התזה, עריכה וכתיבה של פרקים או עבודה מלאה לדוגמא, עריכה והגהה לתזה קיימת, בדיקת מקורות וביצוע ניתוחים סטטיסטיים.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

ליווי כתיבת תזה

ליווי כתיבת עבודת התזה - מעניק סיוע ללומדים תואר שני במסלול המשלב כתיבת תזה. מסלול זה דורש שליטה גבוהה מאוד בכללי האקדמיה - הביצוע והכתיבה: מבנה המחקר, יכולת איתור מחקרים ומאמרים מכתבי עת מובילים ונחשבים. כמו כן, יש לדעת כיצד להשתמש במידע שנאסף וכיצד לשלב אותו בכתיבת עבודת התזה. נוסף לכך, לעיתים כחלק מכתיבת עבודת התזה יש למצוא ולבנות שאלונים מתאימים לתזה ולנתח ולהציג את הממצאים והמסקנות בצורה ברורה, אינגרטיבית וקוהרנטית ועוד כהנה וכהנה דרישות נוספות.

כתיבת תזה לתואר שני היא משימה מורכבת וככזו לא לכולם יש את הזמן או היכולת כדי להתמודד איתה, לא באופן מלא ומוחלט הנדרש כדי להבטיח את הצלחה.

אנו מציעים סיוע אקדמי מלא על ידי צוות הכותבים המומחים שלנו: הזמנת עריכה אקדמית של חלקים או כל עבודת התזה, הדרכה בבניית ראשי הפרקים, חלקי המחקר, איתור מקורות ומאמרים לתזה, בניית שאלונים, דליית נתונים, ניתוחים סטטיסטיים ואיכותניים. כל עבודה לגופה ובהתאמה מלאה לדרישות הפרטניות שלה ולהנחיות הרלוונטיות.

אם כבר סיימת את עבודתך - כדי להבטיח כי עבודת התזה מצטיינת ותקבל את הציון המקסימלי אנו מספקים שירות הגהה לפני הגשה, בו תקבל דו"ח על עבודתך המציג בצורה ברורה מה יש לתקן וכיצד. המומחים שלנו יבחנו את עבודתך ויציפו (או יתקנו - לפי בחירתך) את הדורש תיקון.


ביצוע הזמנה

לחצו על ביצוע הזמנה להמשך הליך ההזמנה דרך הממשק כאן באתר - 6 שניות - פשוט קל ומהיר ומותאם לצרכייך.
ניתן גם להיכנס לכאן ולקרוא בהרחבה על האחריות שאנו מעניקים, הליך הבקרה למקוריות ואיכות התכנים, אופני התשלום האפשריים. תמצאו פה תשובות לרוב השאלות הנפוצות.

אנו ב"גט איט רייט" שמחים לעמוד לעזרתך יחד עם צוות העובדים והכותבים המקצועי שלנו בכל משימה הדורשת הכנת תוכן אקדמי מקצועי איכותי. זאת בתפירה אישית מדוייקת מותאמת לצרכיך, בהגשה בזמן, בשירות מקצועי ובמענה זמין ואדיב.

אנו נושאים באחריות מלאה על כל עבודותינו: על מקוריותן, רמת התוכן הגבוהה והאיכותית ואספקתן בזמן המוסכם. עם רזומה מוכח של מאות לקוחות, אנחנו מציעים עבורך את הטוב ביותר.

רוצה לקבל עכשיו הצעת מחיר משתלמת במיוחד?

מדוע אנחנו?

בגלל איכות התוכן
ממוצע הציונים של הלקוחות הסטודנטים שנעזרו בנו עומד על 90+ זאת אודות להשקעתנו הרבה בהכנת חומר עזר לדוגמא מקורי בלבד ובהלימה מלאה לכללי האקדמיה.
בגלל הכתיבה המקורית
אנו עוסקים בכתיבת ויצירת תוכן מקורי בלבד. אנו מבצעים בקרת מקוריות לעבודות לדוגמא שיוצאות לוודא שימוש בתוכן מקורי בלבד, בתפירה אישית ובכפוף להזמנה.
בגלל מערך הבקרה והשקט הנפשי
המזמינים אצלנו נהנים מחומר כתוב ברמה גבוהה ביותר אודות לשימוש במערך בקרת איכות הכולל בדיקת הלימה מלאה לדרישות האקדמיות ועמידה בכללי האקדמיה השונים, בהתאמה להנחיות ודרישות ההזמנה.
בגלל הסדר המקצועיות והשירות האדיב
חווית שירות מובילה הכוללת ייעוץ ובניית תכנית עבודה בהתאמה אישית. הזמנה מסודרת כולל זמני הגשה מוגדרים ואחריות לאיכות ולמקוריות התכנים. מערך שירות לקוחות מקצועי ואדיב שזמין עבורך לאורך השבוע בטלפון ובמייל.

מה עוד אנו עושים?

לא מצאת מה שחיפשת?

הזמן עכשיו!!

תחומי השירות שלנו

UA-111966744-1 G-C419V56N1Z