1511706515510437
academy@getitwrite.co.il | 058.401.0003

עריכת עבודות סמינריוניות לדוגמא

כתיבת עבודות סמינריוניות לדוגמא: סמינריון עיוני, סמינריון איכותני ועבודת סמינריון כמותי. כתיבת עבודה סמינריונית מקורית בלבד - באחריות! ממוצע ציונים 90-100!!
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

עריכת עבודות סמינריוניות

כתיבת עבודות סמינריוניות זהו רק שירות אחד מתוך עולם שירותי עזר לליווי וסיוע לסטודנטים בתהליך כתיבת עבודה סמינריונית מצטיינת, כן כזו שתקבל בין 90-100 (ממוצע הציונים בעבודות של הסטודנטים שנעזרו בשירותינו) ובדרך בטוחה ופשוטה.

שירות כתיבת עבודות אקדמיות וסמינריונים לדוגמא שלנו משמש חומר עזר ראש וראשון לסטודנטים רבים לכתיבת עבודות אקדמיות מצטיינות. הכנת עבודת סמינריון לסטודנט נעשית על פי דרישה, תוך שימוש בחומר מקורי בלבד הנכתב במיוחד עבור ההזמנה ובכפוף להנחיות. כל עבודה ודרישותיה היא.

 כתיבה אקדמית מקורית

אנו עוסקים ומבטיחים כתיבה אקדמית מקורית בלבד - באחריות! אודות לבדיקת מקוריות ומערך הבקרה הכולל מספר שלבים המאמתים ומבטיחים כי העבודה מקורית אנו יודעים לוודא כי כל החומר שאנו שולחים ללקוחותינו הינו מקורי ואנו לוקחים על כך אחריות.

עבודות אקדמיות מצטיינות

אנו מבטיחים כתיבת עבודות אקדמיות איכותיות באמצעות הליך הבקרה היסודי והמעמיק שעוברת אצלנו כל עבודה אקדמית וכל עבודה סמינריונית או פרוייקט גמר טרם מסירה. אנו יודעים להבטיח ללקוחותינו שהחומר עזר שהזמינו אכן עומד ברמה הגבוהה ביותר. בהתאמה מלאה לדרישות האקדמיה וההנחיות שניתנו.

אודות לכך, ממוצע הציונים של הסטודנטים שנעזרו בשירותי הכתיבה שלנו הוא מעולה ועומד על 90-100!!!


רוצה גם לכתוב ככה? כמו כל דבר בחיים, כשלומדים ומבינים איך, זה נעשה קל ופשוט.

הבה נתחיל מהבסיס:

סוגי עבודות סמינריון

כחלק מ(רוב) לימודי התואר הראשון והשני נדרשים הסטודנטים להכין עבודה סמינריונית. לא כל העבודות הסמינריוניות זהות - ישנם סוגי עבודות סמינריון שונות לתואר ראשון ולתואר שני הנבדלים באופן המחקר ומטרתו, בהיקף העבודה הסמינריונית, במורכבות הניתוחים הסטטיסטיים והאיכותניים והסקירה הספרותית וכן בסוגים השונים, כדלהלן (ברשימה שמית): סמינריון עיוני, סמינריון איכותני, עבודה סמינריונית כמותית, סמינריון אמפירי, סמינריון יישומי ועבודת סמינריון מחקרי. נסביר קצת על הסוגים וההבדלים.

סמינריון עיוני:

עבודה סמינריונית עיונית תפקידה לחקור ולנתח את הצעת המחקר בהתבסס על סקירת מאמרים ומחקרים בתחום שאלת המחקר, דיון בהם והצגת המסקנות והאם הן תומכות בהשערות המחקר שנכתבו. מידע נוסף לגבי הזמנת עזרה בכתיבת עבודת סמינריון עיוני לדוגמא ראו בקישור בתחילת הפסקה.

סמינריון איכותני:

עבודה סמינריונית איכותנית כוללת אף היא כמובן את שלב "הצעת המחקר" אך במקום לבסס את מסקנותיו על סקירת מחקרים נדרשים הסטודנטים בנוסף לנתח באופן איכותי חומרים שונים ועל בסיס הניתוחים שעשו להציג את המסקנות ולבחון אותן אל מול השערות המחקר. הניתוחים הם רבים ויכולים להיות בין היתר: "ניתוח מדיה" - ניתוח סרטים, קטעי טלויזיה וסדרות, "ניתוח טקסטואלי" - ציטוט טקסטים וניתוחם, "ניתוח ראיונות - בניית שאלונים לראיון, או איתור שאלונים ומתוקפים ומהימנים ממחקרים קיימים, ביצוע ראיון עם סובייקטים שהוגדרו כאוכלוסיית המחקר וחלוקת הממצאים לתמות וקטגוריות, ניתוח, דיון וכן הלאה.

סמינריון כמותי:

עבודה סמינריונית כמותית זו עבודה סמינריונית הכוללת ביצוע ניתוחים סטטיסטיים לרוב בתוכנת SPSS, הכוללים סטטיסטיקה תיאורית והיסקית. לפעמים - בעיקר בכתיבת סמינריון לתואר שני -  בשילוב עם ביצוע ניתוח איכותני.

בעבודה סמינריונית כמותית נדרשים הסטודנטים לבנות שאלון או לאתר שאלון מתוך מחקר קיים ולאשר מול המנחה/המרצה את התאמתו למטרות המחקר של הסמינריון. לאחר כתיבת הצעת המחקר ופרק סקירת הספרות יידרשו הסטודנטים לחלק את השאלון אותו כתבו או מצאו ולהפיצו בין המשתתפים להלן "אוכלוסיית המחקר" את הנתונים מייצאים לקובץ אקסל ומבצעים מבחנים סטטיסטיים הבוחנים את השכיחויות והתפלגותן ומה משמעותן.

אנו ממליצים להשתמש למטרה באפשרות לבניית שאלון אינטרנטי של "גוגל פורמס" הנוח ביותר להפצה ולסיכום וייצוא הממצאים וחוסך זמן ועמל רב. אצלנו ניתן להיעזר בשירות בניית שאלון אינטרנטי להפצה מהירה, לחברתנו גם דאטא קיימת לביצוע סימולציות של ניתוחים סטטיסטיים ללא צורך בחיפוש אחר משתתפים לשאלונים, ניתן להזמין אצלנו את ביצוע ניתוחים סטטיסטיים כולל ניתוח SPSS וניתוחים ב-EXEL.

סמינריון מחקרי, אמפירי ויישומי:

קיימים סוגים נוספים של עבודות סמינריוניות דוגמת: סמינריון אמפירי ועבודה סמינריונית יישומית וסמינריון מחקרי וכן הלאה. העיקרון זהה המתודות קצת שונות כפי שפירטנו קודם וכדלהלן:
עבודת סמינריון אמפירי משמעותה כתיבת סמינריון מחקרי - מאחר ומטרתה ביצוע מחקר מדדים אמפיריים.
כתיבת סמינריון יישומי תכלול גם המלצות יישומיות וביצוען כחלק מהליך כתיבת העבודה הסמינריונית.


כיצד לכתוב עבודה סמינריונית מעולה

אתם לא חייבים להזמין את שירות כתיבת עבודות סמינריוניות לדוגמא שלנו כדי להיעזר בנו. ממש לא. לניגשים פעם ראשונה לכתיבת עבודה סמינריונית ומעוניינים לנסות דרכם בכוחות עצמם, לפחות בהתחלה, הנה כמה טיפים לסמינריון מנצח:

איתור מאמרים אקדמיים לעבודה סמינריונית

ראשית, התחילו מהספריה. למדו את התחום בו אתם רוצים לפתח את הסמינריון שלכם. חפשו מחקרים ומאמרים אקדמיים בנושא. מקדו את חיפושיכם לעשור האחרון מאחר וזה מה שרוב המרצים מעוניינים ויכול לתרום לציון של עבודתכם. בבחירתכם מחקרים, מומלץ להשתמש במחקרים מכתבי העת המובילים בתחום הדרוש. בהקשר לכך נציין כי ויקיפדיה אינה מסוג המקורות הללו – ניתן להיעזר בה לעצמכם להבין רקע אך אל תתבססו עליה בעבודתכם, מאחר וברוב המוסדות היא מוחזקת כלא אמינה.

מציאת נושא לעבודה סמינריונית

כלל אצבע לבחירת נושא הוא למצוא תחום בו יש המון חומר ומידע. אתם לא רוצים להגדיר שאלה מחקר מעולה בנושא אזוטרי שאף חוקר לא בחן וממילא יהיה קשה מאוד עבורכם ללקט חומרים ומידע בנושא. חפשו נושא קליט רצוי אפילו מעט "טרנדי" וסביבו הגדירו את שאלת המחקר והשערותיו.

לסיכום, גשו לספריה – בחרו נושא אשר נעשו ונכתבו לגביו מספיק מחקרים ומאמרים (רצוי מהעשור האחרון, רצוי באנגלית), ובכך סללתם לכם את כברת הדרך הראשונה במסלול הקל לכתיבת עבודה סמינריונית מצטיינת.

קישורים שיעזרו לכם בכתיבת סמינריון

גוגל סקולר: מאגר אלקטרוני של מאמרים ומחקרים - לאיתור תוכן חדש או לאישוש ובחינת נתונים לגבי תוכן קיים.
גוגל חיפוש מתקדם: מנוע החיפוש של גוגל, עם אפשרויות לברירת נתונים ספציפיים והתוויות רבות ומגוונות. יעיל מאוד!
בלוג המדריכים והכתבות של גט איט רייט: אנו משתדלים ככל שהזמן מאפשר לנו להעלות תוכן הדרכתי מקצועי כדי לסייע לכם וללמד מסודות המקצוע שלנו.
פורום "גט איט רייט": במידה ועדיין לא מצאתם - פרסמו שאלה בפורום הרלוונטי במערכת הפורומים שלנו ותיעזרו בהקדם.

כתיבת העבודה הסמינריונית

3 כללים חשובים בכתיבת העבודה הסמינריונית:

ההיפך מלזכור זה לכתוב - כתבו הכל - היו אובססיביים לגבי כתיבה, אך דאגו מראש לתשתית וסדר ארגוני הגיוני. כשתתחילו בכתיבת העבודה הסמינריונית יהיה לכם קל לאתר את אותם אזכורים רעיונות וראשי פרקים שרשמתם לעצמכם. כתבו - רעיונות שעלו לכם, מקורות טובים שמצאתם לעבודתכם וכמובן סיכומי פגישות עם המרצה/מנחה.

הערות מהמנחה/מרצה - מומלץ מאוד לשמור תיעוד. במיוחד במפגשים בע"פ. לאחר שיחה כזו, מומלץ לסכם את ההמלצות שקיבלתם ולשלוח את הסיכום לאישור המנחה/מרצה במייל. הנחיות כתובות וזמינות במייל נותנות סוג של ביטוח מפני הורדת ציון (בטעות) בגין דרישה לא קיימת (וכבר היו דברים מעולם).

ערובה לציון מעולה - פגישות. אין מספר נומינלי של פגישות לעבודה, אלא זה יותר עניין של אופי המרצה ומידת הקשר שכותבי העבודה הצליחו לייצר במהלך הסמסטר. ככלל, למעט עבודות קטנות, מומלץ לפחות 2 פגישות כמו בדוגמא הבאה: אחת - לאישור הצעת המחקר הכוללת את מטרת המחקר, שאלת המחקר, השערות המחקר, ראשי פרקים ומקורות עיקריים. שנייה - מתבצעת לאחר איסוף כל המקורות. כששלד העבודה ורוב התוכן כבר קיימים. פגישה בשלב הזה מבטיחה שאתם מכינים את ההנחיות בהתאמה מדוייקת ככל האפשר לדרישות; תדעו היכן לתקן ומה – מראש, תחסכו לעצמכם מההערות הנלוות לתהליך כתיבת העבודה הסמינריונית, תקבלו את מירב הניקוד.


הזמנת עזרה בכתיבת עבודות סמינריוניות

כתיבת עבודות סמינריוניות לדוגמא כולל אפשרות הזמנת סיוע בכתיבת עבודות סמינריון וגם עם חלקי סמינריון או פרקים מסויימים כגון: הזמנת עזרה בכתיבת הצעת המחקר בתשלום - מטרת המחקר, מקורות ראשוניים, הגדרת שאלת המחקר והשערות המחקר וכתיבת ראשי פרקים לעבודה סמינריונית. הזמנת עזרה עם סקירת ספרות - איסוף מקורות ומציאת מאמרים מכתבי עת אקדמיים מובילים, כריית מידע ודליית נתונים, סיכום מאמרים אקדמיים ותרגום מאמרים אקדמיים מאנגלית (ושפות נוספות). הזמנת עזרה עם עבודת המחקר - בניית שאלונים ומציאת שאלונים מהימנים מתוך מחקרים קיימים, תרגום שאלון והתאמתו למטרות עבודת הסמינר. הזמנת ניתוחים סטטיסטיים וביצוע ניתוחים איכותניים. עזרה בפרק המתודולוגיה ובכתיבת פרק השיטה המסביר כיצד התבצע הסמינריון או פרוייקט המחקר. כתיבת פרק הממצאים, הדיון והמסקנות. הזמנת עזרה בבניית מצגת רפראט וגם מצגת להצגת העבודה הסמינריונית.

ראו רשימה של שירותי עזר נוספים בתחום כתיבת עבודות סמינריוניות, עבודות אקדמיות כולל פרוייקט גמר, למעלה בתפריט עליון > לחיצה על הכותרת "שירותי כתיבה אקדמית" וכן בתפריט "מה עוד אנו עושים?" בעמוד זה.

אם אתם לומדים לתואר שני ושלישי (A.M ו-PhD) מחלקת ליווי ועזרה בתארים גבוהים קיימת עבורכם. מגוון אפשרויות לסיוע מתקדם וליווי יעיל מקצועי אדיב וממוקד צרכים. כולל שירות ליווי ועזרה בעבודות מחקר.


שירותים משלימים לכתיבת סמינריון מעולה בכוחות עצמך

כתיבת סקירת ספרות | הצעת מחקר | איתור מקורות | ניתוחים סטטיסטיים | כללי ה-APA ו-MLA | תרגומים וסיכום מאמרים, הזמנת פרקים לדוגמא מתוך עבודה סמינריונית ושירותים נוספים.

כתיבת סקירת ספרות

כתיבת סקירת ספרות - אנו נלווה נייעץ ונסייע בעריכה ניסוח ובכתיבה לדוגמא של סקירת ספרות לפי דרישות הנחיות העבודה הסמינריונית שלך. כולל איתור מחקרים, מציאת מאמרים, תרגום מאמרים וסיכום כולל באנגלית. עריכת האזכורים והביבליוגרפיה בהתאמה כללי האקדמיה וה-APA | MLA לפי הדרוש. עריכת סקירת ספרות טובה תבטיח התקדמות חלקה וקלה יותר בכתיבת העבודה הסמינריונית.

כתיבת הצעת מחקר

כתיבת הצעת מחקר - עזרה בעריכה הגהה וניסוח, דוגמא להצעת מחקר בתשלום, סיוע בהגדרת מטרת המחקר, בניית שאלת המחקר וההשערות, איסוף מקורות עיקריים וראשי פרקים לעבודה הסמינריונית.

הזמנת סמינריון לדוגמא

הזמנת סמינריון לדוגמא - כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום לשימוש כחומר עזר למטרת כתיבת עבודת סמינריון נכונה העונה על כל דרישות העבודה וראויה לציון 90-100. עם עבודה לדוגמא מקורית עבורך קל יותר להתקדם בכתיבת עבודה משלך. יש דוגמא לכל פרק בעבודה הסמינריונית ואנו זמינים לייעוץ והסבר נוספים היכן שדרוש.

עריכה, הגהה וניסוח

עריכה, הגהה וניסוח - עריכה לשונית אקדמית ובדיקת העבודה לפני הגשה כדי להבטיח ציון מירבי לעבודתך. שירותים אלו מתמקדים בטיוב התוכן אותו כבר כתבת בשיקוף וייעוץ לגבי הדרוש תיקון ובהדרכה וסיוע לפי הצורך והעדפותיך.

ניתוחים סטטיסטיים

ניתוחים סטטיסטיים - שירות ניתוח נתונים סטטיסטי כולל סטטיסטיקה היסקית וסטטיסטיקה תיאורית, אנו מבצעים גם ניתוחים סטטיסטיים מורכבים, כולל לפי הצורך גם כתיבת פרק הממצאים, השיטה והדיון.

אנו ממליצים ללקוחותינו לא להמתין לרגע האחרון, אלא להזדרז וכבר עם תחילת הסמסטר ליצור איתנו קשר ולהבטיח את זמינות איש הצוות המתאים ולשריין אותו לסיוע בכתיבת עבודה סמינריונית לדוגמא או עבודת הגמר הדרושה.


ביצוע הזמנה

לחצו על ביצוע הזמנה להמשך הליך ההזמנה דרך הממשק כאן באתר - 6 שניות - פשוט קל ומהיר ומותאם לצרכייך.

ניתן גם להיכנס לכאן ולקרוא בהרחבה על האחריות שאנו מעניקים, הליך הבקרה למקוריות ואיכות התכנים, אופני התשלום האפשריים. תמצאו פה תשובות לרוב השאלות הנפוצות.


אנו ב"גט איט רייט" שמחים לעמוד לעזרתך יחד עם צוות העובדים והכותבים המקצועי שלנו בכל משימה הדורשת הכנת תוכן אקדמי מקצועי איכותי. זאת בתפירה אישית מדוייקת מותאמת לצרכיך, בהגשה בזמן, בשירות מקצועי ובמענה זמין ואדיב.

אנו נושאים באחריות מלאה על כל עבודותינו: על מקוריותן, רמת התוכן הגבוהה והאיכותית ואספקתן בזמן המוסכם. עם רזומה מוכח של מאות לקוחות, אנחנו מציעים עבורך את הטוב ביותר.

רוצה לקבל עכשיו הצעת מחיר משתלמת במיוחד?

מדוע אנחנו?

בגלל איכות התוכן
ממוצע הציונים של הלקוחות הסטודנטים שנעזרו בנו עומד על 90+ זאת אודות להשקעתנו הרבה בהכנת חומר עזר לדוגמא מקורי בלבד ובהלימה מלאה לכללי האקדמיה.
בגלל הכתיבה המקורית
אנו עוסקים בכתיבת ויצירת תוכן מקורי בלבד. אנו מבצעים בקרת מקוריות לעבודות לדוגמא שיוצאות לוודא שימוש בתוכן מקורי בלבד, בתפירה אישית ובכפוף להזמנה.
בגלל מערך הבקרה והשקט הנפשי
המזמינים אצלנו נהנים מחומר כתוב ברמה גבוהה ביותר אודות לשימוש במערך בקרת איכות הכולל בדיקת הלימה מלאה לדרישות האקדמיות ועמידה בכללי האקדמיה השונים, בהתאמה להנחיות ודרישות ההזמנה.
בגלל הסדר המקצועיות והשירות האדיב
חווית שירות מובילה הכוללת ייעוץ ובניית תכנית עבודה בהתאמה אישית. הזמנה מסודרת כולל זמני הגשה מוגדרים ואחריות לאיכות ולמקוריות התכנים. מערך שירות לקוחות מקצועי ואדיב שזמין עבורך לאורך השבוע בטלפון ובמייל.

מה עוד אנו עושים?

כתיבה אקדמית - גט איט רייט

לא מצאת מה שחיפשת?

הזמן עכשיו!!

שנתקשר אליך עם הצעה?

שירות כתיבת עבודות אקדמיות: כתיבה אקדמית | עבודות סמינריוניות | עבודות תזה | דוקטורט | ניתוחים סטטיסטיים

לא מצאת מה שחיפשת?

כתיבת עבודות סמינריונית, סמינריון עיוני לדוגמא הכולל מציאת מחקרים ומאמרים וניתוחם, סמינריון איכותני לדוגמא הכולל שאלונים וניתוח תמות, סמינריון כמותי לדוגמא הכולל ניתוחים סטטיסטיים, מציאה עריכה וכתיבה של הצעת מחקר, מציאה עריכה וכתיבה של סקירת ספרות, שירות עריכה הגהה וניסוח לסמינריון טרם הגשה, שירות בדיקה ועריכה בהתאם לכללי ה-APA, שירות בדיקה ועריכה בהתאם לכללי ה-MLA, כתיבת עבודות סמינריון, כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום, הזמנת עבודה סמינריונית, קניית עבודה סמינריונית, עזרה בעבודה סמינריונית, כתיבת הצעת מחקר לסמינריון, הצעת מחקר בתשלום, סקירת ספרות בתשלום.
הזמן עכשיו!!

תחומי השירות שלנו

UA-111966744-1 G-C419V56N1Z